صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

صدرا و عکس در آتلیه

1391/3/7 18:09
نویسنده : مامان صدرا
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره برای روز شنبه ساعت 3 و نیم  قرار فیکس شد . تا ما صدرا رو به آتلیه ببریم تا عکس بگیره .

(دقیقا ساعت خواب صدرا ) آقای بیگلری متاسفانه فکر کرده بود که قرار کنسل شده و ساعت 5 اومد.  توی این مدت هم صدرا حسابی خسته شده بود و بهونه میگرفت خلاصه با هزار وعده وعید و دادن شکلات ( هیچ وقت صدرا اینقدر شکلات رو با هم نخورده بود ) چند تا عکس گرفت . امیدوارم از توش  یک عکس درست در بیاد . من که چشمم آب نمیخوره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازی
9 خرداد 91 17:53
سلام خدا بد نده وقتی خوندم صدرا چه بلایی سرش اومده خیلی ناراحت شدم من عکس پسرتون تو مجله سیب سبز دیدم که از طریق وبلاگ کیان و کارین باهاتون آشنا شدم آخه من دختر عمو مامان کیان و کارینم. بوس برای صدرا


ممنون عزیزم از آشناییتون خوشحالم
نازی
9 خرداد 91 20:15
مامان صدرا هروقت عکس روی جلد مجله با عکس گل پسرتون آماده شد توی وبلاگش بذارید تا ببینیمو بخریم.


حتما دوست عزیز
ساناز
17 خرداد 91 19:33
مامان صدرا پس کو عکس؟ این بار با اسم خودم اومدم اون دفعه با اسم نازی اومدم چون تو خونه منو نازی صدا می کنن. ببخشید چند اسم شد.


هنوز که از مجله خبری نیست معلوم هم نیست عکس صدرا روی این شماره مجله باشه .
ولی هر وقت چاپ شد حتما