صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

صدرا در خانه کودک تماشا

1391/4/6 19:20
نویسنده : مامان صدرا
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

بازم تنبل شدم و دیر به دیر میام اینجا البته خبرهای خیلی زیادی هم نبود .

چند روز پیش صدرا رو با پسر خاله اش باربد و یکی از دوستای دیگه هستی کوچولورو بردیم خانه کودک تماشا جای خیلی قشنگی بود و بچه ها حسابی بازی کردن و ما هم که کودک درونمون فعال شده بود بیشتر ذوق میکردیم خلاصه هم به بچه ها خیلی خوش گذشت هم به ما من دوربین برده بودم و چند تا عکس گرفتم و بعد از 3 ساعت بچه ها  راضی شدن که بیاییم خونه . ولی بعد از اینکه از اونجا اومدیم و میخواستم عکسها رو نگاه کنم دیدم که رم دوربین توش نبوده و من نمیدونم چه طور متوجه نشده بودم و خیلی حالم گرفته شد ولی خواهرم چند تایی عکس گرفت . در فرصت دیگه هر وقت عکس ها رو گرفتم حتما اینجا میزارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)