صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

صدرا و عکس روی جلد طلسم شده

1391/4/6 19:35
نویسنده : مامان صدرا
1,247 بازدید
اشتراک گذاری

روز 5 شنبه از مجله سیب سبز با من تماس گرفتند که عکسهای صدرا خوب نشده ( میدونستم یک عکس خوب از توی اونها در نمیاد با توجه به توضیحاتی که دادم و صدرا همکاری نمیکرد ) و یک قرار دیگه برای روز یک شنبه گذاشتند . خلاصه ما هم روز یکشنبه آماده شدیم و داشتیم راه میافتادیم که خانم سمایی زنگ زد و گفت برای آقای بیگلری یک مشکلی پیش اومده و نمیتونن بیان و باز هم قرار کنسل شد ( مثل اینکه این عکس طلسم شده ههههه).

بعد روز 2 شنبه دوباره تماس گرفتند و قرار شد برای روز چهارشنبه به آتلیه بریم ( خدا به خیر کنه این دفعه رو ) و قرار شد روز سه شنبه یعنی امروز بریم فروشگاه اور کیدز و صدرا از لباسهای اونا که خودشون انتخاب میکردن بپوشه و به همراه چند تا از بچه های دیگه به  عنوان مدل عکس بگیرن ( فکر کنم عکس تکی صدرا با این اوصاف کنسل شد ) اونجا ما دلارام رو هم دیدیم که چند تا لباس خوشگل هم برای اون انتخاب کرده بودن و قراره فردا اون هم با صدرا عکس بگیره. حالا تا فردا ببینیم چی پیش میاد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیان و کارین
7 تیر 91 0:13
سلااااااااااام !!
خیلی خوشحال شدم که این و خوندم ..
دوست داشتم این شماره عکس صدرا رو روی جلد ببینم .
با این اوصاف ، فکر کنم عکس پسرمون عالی بشه ..
صدرا لیاقت خیلی بیشتر از اینها رو هم داره ..
عزیزم یه سوال واسم پیش اومده ..
قضیه عکس مدلینگی که گفتی چیه ؟ یعنی عکس صدرا رو هم واسه جلد می خوان و هم مدلینگ ؟
کدوم بچه ها به جز دلارام هستند ؟

امیدوارم فردا صدرا همکاری کنه و روز خوبی داشته باشید .






سلام ممنون عزیزم
اینطور که خودشون میگفتن مثل اینکه دلارام هم مثل صدرا دفعه قبل عکسهاش خوب نشده و اینطوری خواستن یک تیر 2 نشون بزنن و یک نفر دیگه هم بود که از بچه های جشنواره نبود . این عکس رو سه نفره برای روی جلد میخواستن و فقط صدرا و دلارام لباسهای اور کیدز پوشیده بودن ( پارسال هم مثل اینکه بچه ها با لباسهای اور کیدز عکس شون روی جلد بود و چند بار توی مجله چاپ شده .



ساناز
7 تیر 91 19:11
سلام مامان صدرا بلاخره قرار عکس گل پسرتون تو مجله ببینیم من که خوشحال میشم که عکس پسرتون دوباره ببینم آخه نازه، امیدوارم عکس تکیشم چاپ بشه آخه حقش پسرتون.بوس


ممنون ساناز جان

مه گل
5 آبان 91 11:18
مگه فروشگاه اورکیدز جمع نشد ؟ ایا شعبه دیگه داره /


نه عزیزم . من شعبه شهر آرا میرم ولی فکر میکنم 2 جای دیگه هم شعبه داره .