صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

صدرا در آتلیه (2)

1391/4/7 18:57
نویسنده : مامان صدرا
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره ساعت 11 رفتیم آتلیه و همزمان با ما دلارام هم اومد ولی 1 ساعت طول کشید تا دست اندر کاران بیان و بچه ها دوباره خسته شدن . بعد یک خانم اومد و بچه هارو درست کرد یک پسر بچه دیگه که از بچه های جشنواره نبود هم اومده بود که حدود 5 - 6 سالش بود و ماشالا خیلی خوشتیپ و آقا بود و اسمش هم کوین بود. خلاصه باز تا بچه هارو آماده کردن و بردن برای عکاسی خیلی طول کشید و هردو خسته شدن . اینبار کار سختتر هم شده بود چون تا یکیشون صاف میایستاد اون یکی همکاری نمیکرد خلاصه با وعده وعیدو  شکلات و بستنی ساعت 2 عکاسی تمام شد (مثل اینکه بستنی میهن هم دوباره اسپانسر شده بود تا برای تبلیغ عکس از بستنی خوردن بچه ها هم باشه )

امیدوارم ایندفعه عکسها خوب بشه ولی دیگه فکر نکنم عکس صدرا تکی روی جلد بره .به هر حال خوشحالیم که صدرا دوستای خوبی پیدا کرده و تجربه های جدید پیدا میکنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیان و کارین
8 تیر 91 21:10
بیصبرانه مشتاق دیدن عکسای پسرمون هستیم ..
البته من هنوز کوین رو ندیدم ولی مطمئنم ، صدرا توی عکس سه نفره شون می درخشه ..

و عزیزم خیلی ممنونم که سریع جواب سوالم رو دادی ..
روی ماه قند عسلمون رو ببوس ..
امیدوارم دوباره این فرصت پیش بیاد که از نزدیک ببینمتون ..
کاش عکس دو نفره صدرا و کیان رو انداخته بودند ، فکر می کنم خیلی باحال میشد ..
نه ؟؟؟؟؟؟؟[hr

ممنون عزیزم ما هم دوست داریم یک فرصت پیش بیاد ببینیمتون ( میتونیم یک جایی که خواستیم بچه ها رو ببریم قرار بزاریم )
بله خیلی خوب میشد اگر با هم عکس میگرفتن. من که خیلی خوشحال میشدم

مامان مانی
12 تیر 91 13:45
سلام خانمی
نازی صدرا جون خیلی خوشگل و با مزه ونازه خدا برات نگهش داره و ایشاا...... همیشه همه جا موفق باشه
وبتونم قشنگ وشیطنتای پسرتم با مزه خوشحال میشم به ما هم سر بزنین



ممنون عزیزم . حتما
maryam
15 تیر 91 10:29
پسر نازی داری خدا برات حفظش کنه
من عاشق بچه مخصوصا پسر بچه هام ولی خودم فعلا قصد و شرایط بچه دار شدن رو ندارم



ایشالا عزیزم به وقتش یک بچه ناز و سالم و صالح خدا بهت ببخشه
ساناز
19 تیر 91 17:49
مامان صدرا من شمارو لینک کردم خوشحال میشم بیاد و خاطرات خواهرزاده هامو بخونید.ممنون


حتما عزیزم