صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

جشنواره سیمرغ

1391/4/24 11:43
نویسنده : مامان صدرا
944 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با خاله نشاط و باربد و صدرا تصمیم گرفتیم که به فرهنگسرای ابن سینا در خیابان ایران زمین بریم که جشنواره سیمرغ روزهای جمعه اونجا برگزار میشه . ولی متاسفانه ما دیر رسیدیم و نیم ساعت بعد تعطیل شد . در این جشنواره بچه ها میتونستند آب بازی گل و شن بازی کنن و نقاشی هم بکشن و در پایان هم قرعه کشی میشد و به چند نفر جایزه میدادن . ایشالا اگر شد حتما هفته دیگه میریم فکر کنم خیلی خوش بگذره .

 ساعت جشنواره از ساعت 18 تا 21  روزهای جمعه هست .

صدرا که معمولا 1 ساعت اول فقط نگاه میکنه و هیچ عکس العملی نداره فکر کنم ما باید ساعت 5 بریم .

بعد از اونجا هم بچه ها حسابی گرسنه بودند و به هپی کیدز رفتیم و بچه ها شام خوردن و بازی کردن و حسابی خسته شدن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ساناز
27 تیر 91 13:40
مامان صدرا آدرس وبلاگ ما عوض شد خوشحال میشیم سری بزنید
خاله ساناز
1 مرداد 91 18:05
مامان صدرا خوشحال میشم سری بزنید من لینکتون کردم
مامان کیان و کارین
4 مرداد 91 10:18
سلام خواهر جان
همین الان کامنت خصوصی ات رو دیدم .
وبلاگت که مشکلی نداره ، خداا رو شکر
البته این دو سه روزه سر زدم ، اما همیشه صفحه کامل باز می شه.


ممنون عزیزم خودش درست شد.
مامان کیان و کارین
9 مرداد 91 12:50
سلاااااااااااام
ما صدرا رو دیدیم .
یه فرشته کوچولوی خوشگل(و البته خوشتیپ)، توی یکی از صفحات مجله سیب سبز ..
خیلی بی انصافن
باید همین عکس می رفت روی جلد .
اون وقت با همه عکسای جلد متفاوت می شد.
قبول داری عکس های روی جلد خیلی تکراری شده ؟؟
اما باز هم ، نمره گل پسرمون 2000000000000000000000000



ممنون دوستم. بله میتونستند این عکس رو روی جلد بزنند. اینم شانس ماست دیگه. راستی این دفعه خودشون اعتراف کردند که توی آرااختلال ایجاد شده ولی شانس بچه های ما قبل از عید هم که آراء پرید هیچی نگفتند.




زهرا
16 مرداد 91 19:47
سلام مامان صدرا بی نهایت خوشحالمون میکنید به ما سر بزنید. راستی من لینکتون کردم.