صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

صدرا و تابستان

1391/5/18 17:46
نویسنده : مامان صدرا
764 بازدید
اشتراک گذاری

صدرای قشنگم این چند روز خیلی سرم شلوغ بود. البته چند شب رفتیم جشنواره برج میلاد و تو هم که عاشق برج میلادی و همین باعث شد که چند شب پشت سر هم اونجا بریم . و تو به عشق استخر ماهیگیری و خود برج اونجا رو دوست داری توی یکی از این شبها یک برنامه مسابقه برای بچه ها و بزرگترها بود و تو هم که با بچه های دیگه روی سن رفته بودی وقتی ازت پرسیدن بلدی شعر بخونی یک توپ دارم قل قلیه رو خوندی و من خیلی تعجب کردم که جلوی این همه جمعیت که همه تشویقت میکردن با اعتماد به نفس شعر میخوندی و خیلی خوشحال شدم . بعد هم از بین بچه ها و بزرگترها قرعه کشی کردن و من و شما هردو برنده بلیط برج شدیم . ایشالا بعد از ماه رمضون با هم وقتی هوا روشنه میریم تا تو از بالا همه تهران رو ببینی .

این چند روز هم که بازیهای المپیک شروع شده شما با بابا جان همه بازیها رو میشینی نگاه میکنی و کلی هم ذوق میکنی و معلوم شده از بین ورزشها شنا و ژیمناستیک رو خیلی دوست داری و بعد از تماشا مدام میگی منو بلند کنید میخوام بارفیکس رو بگیرم برم بالا. دیشب هم که خوشبختانه ایران 4 تا مدال گرفت (سه طلا و یک نقره در رشته های کشتی - وزنه برداری و پرتاب دیسک ) و شما هم با ما خوشحالی میکردی و دست میزدی .

فکر کنم داری اونجور میشی که بابا جان خیلی دوست داره ( علاقه مند به ورزش ) امیدوارم پسرم هرچی و هرکی میشی موفق و سربلند باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
3 شهریور 91 20:56
من همش میام بهتون سر میزدم اما نمیدنم چرا وبلاگتون رو بروز نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا اینکه یه مدت نمیومدم و امروز گفتم یه سر برم شاید بعد از این همه مدت وبلاگشون رو بروز کرده باشن که دیدم بععععععععععععععله.اما کاش میشد یه عکس قشنگ از صدرا هم میذاشتین


ممنون زهرا جان من یک مدت تنبل شدم ولی حتما سعی خودم رو میکنم . باز هم ممنون از توجه ات .