صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

صدرا و تعطیلات اجلاس سران

1391/6/21 12:56
نویسنده : مامان صدرا
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از یک مدت که من تنبل شده بودم  تصمیم گرفتم بیام و کمی ازکارهایی که میکنی تعریف کنم .

ماه رمضون هم تمام شد و صدرا از همه خوشحالتر بود که بابا جان دیگه روزها هم غذا میخوره و نه فقط شبها وقتی هواتاریک شد . بچم بعضی روزها ی تعطیل که بابا جانش خونه بود میگفت خورشید برو شب بشه بابا جان با من غذا بخوره . (قربون این مهربونیت بشم من )

تعطیلات عید فطر برنامه ای نداشتیم ولی چند روز بعد که به خاطر اجلاس سران ، تهران تعطیل بود قرار شد با خانواده خودم و خاله ها بریم سمت گرگان . خاله ها سمت علی آباد کتول جا داشتند ولی ما سمت نهار خوران گرگان جا گرفتیم (چون دفعه قبل که صدرا 7 ماهش بود و ما اونجا رفته بودیم خیلی خوش گذشته بود .) مامان مرضیه و خاله نشاط و نیکو و دایی رضا هم با ما بودند . خلاصه یک سوئیت از یک آپارتمان بالای نهار خوران توی زیارت گرفتیم و با اینکه هوا خیلی شرجی بود ولی ما چون روی کوه بودیم سمت ما هوا خیلی خوب بود . خلاصه به صدرا در کنار باربد خیلی خوش گذشت و چند بار هم با خاله ها قرار گذاشتیم و توی جنگل همدیگر رو دیدیم . و خاله بازی هم کردیم یکبار ما به ویلای اونا رفتیم و یکبار هم اونا اومدن .  

بندر ترکمن هم رفتیم که این دفعه بس که گرم و شرجی بود سریع برگشتیم .

البته روز آخر پسرم حسابی مریض شد و سرما خورد .

بندر گز

بندر ترکمن

جنگل کبود وال علی آباد

جنگل النگ دره

جنگل النگدره (صدرا و باربد با تفنگهای جدید )

صدرا و باربد در تراس

صدرا و باربد صبح زود همینکه چسمهاشون باز میشد میرفتن توی تراس

 

ژست ماشینی

موقع برگشت صدرا یک ژست ماشینی گرفته

صدرا اینجا خیلی حالش بد بود و غر میزد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیان و کارین
22 شهریور 91 13:16
موهات باحاله
تیپت باحاله
ژستت باحااله
تفنگت باحاله
باربد هم باحاله
خودت هم که حررررررررررررررررف نداری
آخرشی پسر عسلی


ممنون مامانه عسلها
زهرا
23 شهریور 91 12:20
سلام مامان پویا خوشحالم که میبینم مطلب جدید گذاشتید ای قربون تو پسر ناز برم با این ژست ماشینیت
خوشحال میشیم به ما سر بزنید


ممنون.