صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

تولد 3 سالگی صدرا

1391/8/10 10:57
نویسنده : مامان صدرا
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب مادری است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم

تولدت مبارک

 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولد ٣سالگیت مبارک

 

صدرا جونم امسال 3 ساله که با ما هستی ولی انگار سالهاست که تو رو داریم خیلی وقتها من و بابا جان به این فکر میکنیم که قبل از اینکه تو بیایی ما چیکار میکردیم و چقدر روزها یکنواخت بود .

امسال تصمیم گرفتیم توی مهدکودک برات جشن بگیریم و در کنار دوستات . و چقدر هم توی اون یکساعت به شماها خوش گذشت . چون خیلی مک کویین رو دوست داری کیکت رو به دلخواه خودت مک کویین سفارش دادیم . و بشقابها رو هم همینطور . خاله نشاط و باربد هم اومدن و با تیچر سحر و بچه های کلاستون جشن گرفتیم .

 

دوستان صدرا

صدرا در کنار دوستان و تیچر سحر

صدرا در کنار دوستان و تیچر سحر

بعد از ظهر هم مامان مرضیه و بابا امیر و خاله و دایی رضا اومدن و خونه رو تزیین کردیم و یک جشن کوچولو هم توی خونه گرفتیم و صدرا از طرف ما یک دوچرخه نارنجی که دوست داشت هدیه گرفت و دایی رضا هم یک اسکوتر  کادو داد و بقیه هم پول دادن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تارا و باربد
14 آبان 91 21:02
تولد گل پسر هزار بار مبارکه امیدوارم همیشه در کنار هم خوش و خرم و سلامت باشین عکساش هم عالیه ببوسش از طرف من


ممنون دوستم . شما هم کوچولوهای نازت رو از طرف من ببوس
ارغوان
19 آبان 91 10:21
تولدت مبارک صدرا کوچولوی زیبارو


ممنون
مامان آرشیدا قند عسل
2 آذر 91 10:02
تولدت مبارککککککککککک پسمل کوچولو شاد و سالم باشی.


ممنون
لیلیان
30 بهمن 91 10:47
صدرا کوچولو تولدت مبارک .از صورت خشگلت معلومه خیلی شیطونی خدا حفظت کنه . به وبلاگ محمد حسن هم سر بزنید