صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

صدرا و برف بازی

1391/9/27 11:29
نویسنده : مامان صدرا
746 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز اولین برف آخرین روزهای پاییز هم اومد و همه جا رو سفید کرد. صدرا بعد از اینکه از مهد اومد از اونجایی که بهش قول داده بودم ببرمش بیرون برف بازی کنه بعد از ظهر با هم رفتیم خونه مامان مرضیه و با خاله نیکو رفتیم حسابی برف بازی کردیم و صدرا با کامیونش برف جمع میکرد و برای ما میاورد و من هم برای صدرا یک آدم برفی کوچولو درست کردم . و موقع برگشتن هم صدرا گفت باید کامیونم رو پر از برف کنم و ببرم خونه خلاصه ما با اون کامیون پر از برف اومدیم خونه و صدرا در حمام به برف بازیش ادامه داد تا برفها آب شد .

صدرا در حال درست کردن گوله برف

صدرا در کنار آدم برفی

آدم برفی

و این هم آدم برفی که مامان درست کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تارا و باربد
27 آذر 91 12:23
خدای من برف بازی خوش به حال همگی اینجا بهار اومده تازه عکسا خیلی قشنگه ببوسش


مامان کوثری
27 آذر 91 22:10
سلام عزیزم با افتخار لینکتون کردم ممنونم که یهمون سر زدین حتما مسابقه جدیدمون خبرتون میکنم فدات شم
مامان محمد جون
29 آذر 91 15:22
آقا صدرا جای ما هم خالی کن ما اینجا زیاد برف نشست
مامان تاراو باربد
16 بهمن 91 12:03
مامانی تنبل کجایی پس


من یکم مریض بودم سعی میکنم دوباره فعال بشم .