صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

صدرا و تازه وارد کوچولو

1392/6/30 15:25
نویسنده : مامان صدرا
936 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از 9 ماه انتظار کیان کوچولوی ما هم 6 شهریور 92 به دنیا اومد .

توی این مدت هم حالم خوب نبود تا چیزی بنویسم هم گیج و منگ بودم و یک حس غریب داشتم از یکطرف خوشحال بودم که تو دیگه تنها نیستی و از طرف دیگه نگران این بودم که نکنه نتونم به تو برسم و روح نازک و لطیف تو آزار ببینه مخصوصا اون ماههای اول که من خیلی حالم بد بود و تو حسابی بهم ریخته بودی و تحمل نداشتی منو خوابیده ببینی و و قبل از رفتن به مهد از من قول میگرفتی که ((وقتی برگشتم خوابیده نباشی ها)) و من هم سعی میکردم موقع برگشتن خودم رو سر حال نشون بدم .

این ماههای آخر هم که حسابی خسته شده بودی و مدام میگفتی پس کی کیان بدنیا میاد . اسم کیان رو هم تو و بابا جان انتخاب کردید و اینطوری اسم شرکت بابا جان با معنی تر میشد (کیان صدرا  پارس).

خدا رو شکر خیلی کمکم میکنی و داداشت رو هم خیلی دوست داری . امیدوارم همیشه در کنار هم باشید و موفقیتهاتون رو از نزدیک ببینم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
8 آبان 92 2:17
عزیزم تولدت مبارک انشاالله در پناه حق زندگی پر از شادی و سلامتی داشته باشی 120 ساله شی [h

ممنون عزیزم
مامان محمدحسین
8 آبان 92 8:29
تولد تولد تولدت مبارک.....



ممنون
مامان تارا و باربد
15 آبان 92 14:16
سلام عزیزم من نمی دونستم اینقدر اینجا نیومدی که من گفتم از وب نویسی پشیمون شدی دیگه منم اونور سر نمی زنم متوجه نشدم قدم کیان کوچولو مبارک باشه ایشالا زیر سایه مامان و باباش بزرگ بشه تولد صدرا جون هم مبارک دیگه از تنهایی دراومده ببوس هر دوشون رو به جای من حال خودت چطوره بهتر شدی سرحال هستی ؟ اگه تونستی حتما عکس بزار سلام عزیزم ممنون اصلاوقت نمیکنم اینجا زیاد بیام . سعی میکنم حنما 1 عکس بزارم کوچولوهای گلت رو ببوس.