صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

تولد دوسالگی صدرا

1390/8/20 18:07
نویسنده : مامان صدرا
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

امسال روز تولد صدرا استانبول بودیم به همین دلیل دو روز بعدش که برگشتیم صدرا رو بردیم اتلیه و اونجا عکس گرفتیم .

پسرم دیگه برای خودش مردی شده از روی ژست هاش میشه فهمید چقدر بزرگ شده

 صدرا بزرگ مرد کوچک

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب مادری است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم

تولدت مبارک

  

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

 

 

 

 

صدرا در اتلیه

یک ژست دیگه از صدرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
5 مرداد 91 0:05
وای چه عکس قشنگی


چه پیسر خوشگلی...



مرسی