صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

چالشهای من و صدرا

1390/12/21 14:20
نویسنده : مامان صدرا
663 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا , امروز حسابی کلافم کردی 4 کتاب مورد علاقه ات رو آورده بودی و میگفتی بخون وقتی تمام میشد دوباره از اول شروع میکردی .10 بار هرکدوم رو برات خوندم تا تو بالاخره خوابت برد . هم کلافه شده بودم هم خنده ام گرفته بود و خوشحال بودم که به کتاب علاقه داری.

 

کتابهای مورد علاقه صدرا

این هم 4 کتاب مورد علاقه صدرا

(البته چند وقته روی اینها زوم کرده چند ماه پیش کتابها فرق میکردند.)

پسرکم دیگه کامل صحبت میکنه تصمیم گرفتم حالاکه زبان مادری شو یاد گرفته زبان انگلیسی رو شروع کنم .

البته بعضی افعال رو هنوز کمی مشکل داره و با مزه ادا میکنه مثلا به پاشدم میگه پاشیدم

چند تا کلمه انگلیسی هم یاد گرفته ماشالا اینقدر باهوشه که همون بار اول که گفتم یادگرفت . کلمه هایی که الان بلده :

سیب- پرتغال- دست - پا - چشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)