صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

صدرا و پسرخاله باربد

1391/1/19 12:15
نویسنده : مامان صدرا
621 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا پسرم، بعد از 8 روز تب بالا بالاخره خوب شدی خدا رو شکر خیلی نگرانت بودم اصلا شبها نمیتونستم بخوابم . علتش هم یک ویروس بود . خدا رو شکر که  خوبی. الان خدا رو شکر میکنم که دوباره داری شیطونی میکنی . خیلی دلم برای شیطنتهات تنگ شده بود .

توی این مدت خیلی دلت برای باربد تنگ شده بود و همش بهانش رو میگرفتی تا میگفتم چرا گریه میکنی میگفتی دلم برای باربد تنگ شده .بالاخره روز سه شنبه خاله نشاط و باربد از مکه برگشتن و تو خیلی ذوق داشتی که میخوای بری فرودگاه استقبال باربد و از صبح میگفتی بریم فرودگاه .

وقتی توی فرودگاه همدیگرو دیدید خیلی برام جالب بود انگار 2 تا آدم بزرگ به هم رسیدن تو گل رو به باربد دادی و اونم بو کرد بعد همدیگرو بغل کردید . البته از این صحنه فیلم گرفتم کاش عکس هم میگرفتم .

 

صدرا در حال انتظار

صدرا در حال انتظار

 

صدرا و حاج باربد در فرودگاه

صدرا و باربد در فرودگاه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سونیا
19 فروردین 91 19:00
وای وای وای ماشاالله به این گل پسر خدا نگهدارش باشه چه عکسای خوشگلی به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
مامان طاها
20 فروردین 91 0:12
اخه چه عکس بامزه ای بود پسرتون مشاا.. خیلی نازه پیش ما هم بیاین
مامان طاها
20 فروردین 91 14:57
من هم با افتخار شما رو لینک کردم
امیدوارم دوستان خوبی برای هم بشیم


الهه
22 فروردین 91 11:37
چه پسر ماهی ... خدا حفظش کنه براتون!
مرسی از لینک ... من در حال سر و سامون دادن به لینک هام هستم. شما رو هم لینک میکنم حتمآ


محدثه
29 فروردین 91 21:05
منم با افتخار لینکتون کردم
منیر
2 تیر 91 12:56
واییییییییییییییییییی چه بچه نازی خیلی خوشگله صدرا جون خدا حفظش کنه