صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

نتایج مسابقه گلهای باغ بهشت

1391/2/19 17:48
نویسنده : مامان صدرا
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از 2 ماه انتظار بالاخره نتایج جشنواره گلهای باغ بهشت اعلام شد البته اول اردیبهشت مشخص شده بود که صدرا جزو نفرات اول تا دهم شده ولی معلوم نبود چندم شده توی وبلاگ دوست  عزیزمون کیان و کارین در این مورد توضیح داده که من یادم رفته بود این موضوع رو بنویسم البته به قول مامان کیان عزیز اصلا امسال جذابیت سالهای گذشته رو نداشت .

صدرا از بین ده نفر اول هفتم شد و کیان دوستش دوم البته من اصلا فکر نمیکردم کیان دوم بشه و همینطور صدرا هفتم  من انتظار داشتم کیان اول بشه و فکر میکنم این وسط یک اشتباهی رخ داده چون تعداد آرا خیلی کمتر از اون چیزی بود که دوستان زحمت کشیده بودند و ارسال کرده بودند .

 بهر حال ممنونم از تمام عزیزانی که در این مدت کمک کردند و به پسرم رای دادند.

 

این هم عکس صدرا در مجله سیب سبز

 

صدرا در مجله سیب سبز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان كيان و كارين
19 اردیبهشت 91 20:09
سلاااااااااام !!
تبريك به صدرا جون ..
من كه موقع ديدن مجله حسابي شوكه شدم . به نظرم عكس كيان روي جلد اصلا شكل خودش نبود و خوب نشده بود ، اما ديگه كاري از دستم بر نمي اومد .
نمي دونم چرا بين اون همه عكس ، اين يكي انتخاب شده بود .
بگذريم ....
جنتلمن كوچولوي شما ، بين ما كلي طرفدار پيدا كرده ، هر كس عكس بچه ها رو مي بينه ، مي گه فقط حق صدرا و كيان و طاها نوكام بود كه بيان بالا ... البته يكي از بچه هاي تبريز هم بود كه ژست خيلي با نمكي گرفته .
ولي خواهر جان ، از شانس من و توست كه جشنواره اين دوره اين مدلي شده ..
پارسال ،‌20 نفري كه انتخاب شده بودند چندين بار رفتند روي جلد .
البته در مورد صدرا حتما اين شانس وجود داره . اميدوارم در اينده نزديك ، خوشگل خان رو روي جلد ببينيم .
دوستش داريم و واسش يه عااااااااالمه اسفند دود كن .




ممنون دوست عزیز ایشالا در مسابقات بعدی کیان و کارین کوچولو اول میشن من مطئنم که رای های قبل از عید سوخته . همین عکس کیان هم بامزه است من که دوستش دارم . کوچولوهای ملوس منو ببوس
رها
24 اردیبهشت 91 12:40
سلام چیزی که معلومه از عکس گل پسرتون اینه که فعلا از نفر ششم که خیلی زیباتر وسرتره
حالا این چه مدل داوریه نمی دونم
شاد باشید
روزتون مبارک




ممنون شما لطف دارید
مامان طاها
2 خرداد 91 1:13
ای جانم چه نازه
مامان کیان و کارین
5 خرداد 91 12:20
سلام !!!!!!!
چرا اینجا هیچ خبری نیست ..
ما این همه راه اومده بودیم عکس های جدید صدرا رو ببینیم .
مامانش ؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی خونه نیست ؟؟؟؟



سلام دوست عزیز یک مدت من مریض بودم ایشالا در اسرع وقت با خبر های جدید میام
مامان کیان و کارین
17 خرداد 91 13:38
سلام مامانی !!
ان شالله حالت بهتر شده باشه .

اولش که پست یک شب بیخوابی ات رو خوندم ، حسابی اعصابم خورد شد .
ولی خوشحالم که به خیر گذشته ..
و بی صبرانه منتظرم این شماره عکس صدرا رو روی جلد ببینیم .
مطمئنم که عکسش عالی می شه .


ممنون عزیزم



شیرین
24 خرداد 91 15:56
سلام عزیزم
از اینکه این وبلاگ رو دیدم خیلی خیلی خوشحالم واسه صدرا جون و مامان بابای خوبش آرزوی شادی و سلامتی دارم، روی ماهت رو میبوسم عزیزم



مرسی شیرین جون من هم میبوسمت