صدرا صدرا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

صدرا شازده کوچولوی مامان و بابا

صدرا به مدرسه میرود

1391/7/16 13:26
نویسنده : مامان صدرا
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین پنج شنبه شهریور از مهد کودک رنگین کمان( در واقع مدرسه زبان رنگین کمان) که اسم صدرا رو رزرو کرده بودم زنگ زدن و گفتن که برای ترم جدید صدرا میتونه بیاد . و صدرا روز شنبه برای اولین بار به مهد رفت . بیشتر از اون من استرس داشتم و با اینکه صدرا چیزی نگفت و سر کلاس رفت من دلم نمیومد از پشت کلاس برم اونورتر. ولی خدا رو شکر تا ساعت 12 که گفتن میتونید ببریدشون هیچ بهونه ای نگرفت و فقط گفت تو کجایی و من گفتم همینجا پشت در منتظرت میمونم .

 ولی از اونجایی که صدرا آلرژی داره با اولین باد پاییزی سرما خورد و روز دوم وقتی دنبالش رفتم احساس کردم که کسله و تا آخر هفته غیبت داشت . ولی از هفته دوم خیلی راحت رفت سر کلاس و من رفتم خونه و پنج شنبه ناراحت بود که نمیره و میگفت دلم برای دوستام تنگ شده .

سه تا عکس از کلاسشون گرفتم ولی از اونجایی که شارژر دوربین گم شده و دوربین شارژ نداشت نتونستم بیشتر عکس بگیرم

صدر دم در کلاس

صدرا در کلاس

صدرا در حال کارتون دیدن با دوستش شایان

 

دیروز شنبه هم اولین جلسه کلاس بازی و موسیقی بود و خدا رو شکر از این کلاس هم راضی بود و دوست داشت . امیدوارم بتونه این کلاسها رو با موفقیت ادامه بده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کیان و کارین
19 مهر 91 20:30
سلاااااااام صدرا کوچولو تبریک می گم دیگه راستی راستی داری واسه خودت مردی می شی ! امیدوارم تو تمام مراحل زندگی ات موفق باشی
مامان تارا و باربد
23 مهر 91 13:41
سلام به صدرا کوچولو و مامانیش فکر کنم شناختمتون
مبارک باشه مهد رفتن گل پسر@}


سلام دوست قدیمی خوشحالم که اینجا هم همدیگرو پیدا کردیم کوچولوهای ناز و از طرف من ببوس.
مامان تارا و باربد
8 آبان 91 12:47
تولدت مبارک عزیزم 120 ساله بشی بسلامتی



ممنون دوست خوبم . کوچولوهای شما هم امیدوارم در کنار شما 120 ساله بشن .
مامان سونیا
8 آبان 91 16:04
```````` * ` ` * ` ` *
'```````` 0 ` ` 0 ` ` 0
```````` ||___||___||
```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` *
```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0
'```_||_{_______”_____}_||_
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{_____________”________}


حتما
مامان مریم
8 آبان 91 18:23
تولدت مبارک.....چه پسمل نازی با مهتاب من دوس میشی....؟؟لینک میکنم


حتما
مهناز
8 آبان 91 19:31
تولدت مبارک خوشگل